torsdag 12 mars 2009

Helt slut!!

Det verkar som att skolan mina barn går i inte fungerar riktigt så som den borde. Mina barn som går där nu lider ingen skada men jag oroar mig för när vår V skall börja till hösten. Det är väl kankse så att damerna som arbetar där är lite gammalmodiga?

Idag skall störst M till vårdecentralen och äntligen få ta lite allergitester. Troligen har hon korsallergi.
Beställde lite aloevera gel åt oss att dricka så vi får se vad som händer med tösens mage om den får ngn bättre balans och vill låtabli att göra ont så ofta.

Inget inspirerande har jag att lägga till idag-det var längesedan nu men jag vill vänta till ett projekt som jag har igång är klart då kommer det lite bilder -nu ska jag slå en pingel till syster Maria innan hon kliver på kryssningsbåten!

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en komentar!