lördag 29 augusti 2009

Vila lite till!

Har ju inte skrivit ngt här på en månad snart, har inte haft ro att skriva helt enklet! Nu tänker jag sluta tänka på bloggen i ett par veckor till och sen får vi se om jag kör igång ingen....

Skolorna har ju börjat och annars är det bra med oss, har mycket för mig här hemma nu, har rensat och städat och är rätt nöjd. Snart är det dags att göra lite gardiner och hänga upp i tv och allrummet, så då kommer det väl att komma lite bilder över resultatet kan jag tänka ;)

Kram på Er och vi ses!

6 kommentarer:

  1. haha ja det vart lite fel så det vart bara rubriken... tokigt... =)

    SvaraRadera
  2. jadu det hade nog inte vart helt fel att bo där... =)
    men men vad är väll ludvika mot wisteria lane =) lr hur det nu stavas =)
    kram

    SvaraRadera
  3. nja hitta faktiskt inget speciellt så det va tur det =) jodå, nu är bilen hemma igen... va opplockspackningen, rätt dyr historia tycker jag men men, nu är Åke hemma igen =)
    hur mår ni hela högen? måste ses snart nu... kram

    SvaraRadera
  4. haha ja tyckte åke va ett fint namn =)
    körde faktiskt ett ordentligt träningspass idag jag med... riktigt skönt...
    jadu på onsdag är jag ledig!
    puss och kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!