torsdag 2 juli 2009

Fantastiskt!

Underbart åskväder som dundrade förbi oss i södra Dalarna igår!!

Säga vad man vill men när naturen slår på stort finns det nog inget som vi männsikor kan hitta på i upplevelseväg som kan mäta sig med naturens!
Vilka krafter!

Idag har vi badat som vanligt och njutit, tyvär som så ofta har jag problem med att få in bilder och jag som har så fina i mobilen från kvällsopp tidigare i veckan, skall jobba på det på söndag kanske för imorgon bitti drar jag på lite "ensamsemester" och överger min familj för att tänka på bara mig! Skall få lite goda skratt tillsammans med min moster med och hennes trevliga familj!

Vad hittar Ni på i helgen?

Kram

1 kommentar:

  1. hoppas ni får mysigt... ses snart kanske =)
    puss och kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!