torsdag 16 juli 2009

Flitens lampa...

...lyser hos oss!

Ja, litegrann iallafall. Jag har min mysiga kusin på besök, han kom med sina föräldrar i fredags och stannar tillochmed på söndag då hans föräldrar kommer och hämtar honom, kan hända de stannar tillsammans här några dagar beroende på väder och så.
Vi har trevligt tillsammans och gör små "utflykter" och bara har det bra tillsammans.
Men maken har lagt in en liten stöt och drog med mig i flitens-tag så han spikar dörrfoder, fönstersmygar samt foder, golvlister och jag har kommitigång med lite fönstermålning-igen.

Bilder kommer när det blivit färdigt för här har det inte gått undan fast vi har haft "renoveringsandan" på för fullt fär här har det varit oanmälda besökare i långa rader!
Fast det är bara trevligt!

Jag har också gjutit mina första alster i betong, spännande att ta upp dem ur formarna och se hur det blev och för att vara den första gången är jag riktigt nöjd, men de hade inte brunnit helt klart så de ligger fortfarande och "mojjartillsig". Bilder på dem också kommer när de är färdigbrunna.

Nu ska jag gå upp och ta undan efter mig på stor M´s rum eftersom jag "sovitöver" hos henne i natt på madrass på golvet, det var riktigt mysigt som bästa kompisar *sss*

Kram på er alla och jag hoppas vi ses snart igen!

3 kommentarer:

  1. ja du är riktigt hurtig du =)
    hoppas ni har tid att ses snart =)
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. åhh tack för det... jag ska göra mitt allra bästa iaf =)
    ja det var en skoj tema...
    vill oxå ha nå såna där tema fester men dock inge kul i lägenhet =(
    usch idag har jag ångest... slut på semestern... snyft!!!
    ska kika lite på schemat sen så får vi bestämma en dag!!!
    puss och kram

    SvaraRadera
  3. haha ja det är ju oxå skoj, lyckades jag med igår... fast bara en men det räckte bra för att alla skulle stirra på vad det va som lät... haha..
    åhh åka kundvagn, det är kul =) haha...
    puss och kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!