söndag 5 juli 2009

Va?!?

Vart tog den vägen? Alltså lite skönt att vila lite och ta igen sig för den har slitit lite på mig, men lite orolig är jag för att den inte ska komma tillbaks. Min kärlek, min favorit, mitt absoluta trivselelement.....

..SOLEN!
Men trist väder till trots så tog jag V och lilla M en promenad till Flogberget. Där fikades det "hemmgjord" eller kanske "handgjord" vanlijglass med dagens sås, choklad allt komponerat på en tallrik så stiligt så...
Mannen som håller i serveringen på Flogbergets gruvstuga kan du läsa lite mer om på:

....V blev jätteglad och lite rålös över upplägget och över "persiljan" på glassen! V har ju lärt sig cykla så han cyklade och jag hade lilla M i vagnen. Det var mysigt fast det regnade lite när vi gick hem. Men med 2 barn fulla i lyxig glass och en mamma tankad med gott nybryggt kaffe så gick det som på räls!

Lägger in lite bilder från dagarna då det var varmare, när dessa är tagna är klockan 21:45 nere vid vår badplats.
Kvällsdopp!

Panorama från våregen lilla badplats

V, stor M och lilla M...störst M var hos kompis denna kvällen.


Solnedgången var vacker, men fastnar väl inte som den ser ut med mobilen direkt!


Finns det något vackrare än Sverie på sommaren-jag verkligen njuter av varenda sekund då! Jag vill inte lämna mina hemtrakter när det är såhär vackert!


Hoppas värmen kommer tillbaks!

Gör inte du?
Kram

4 kommentarer:

  1. åhh jag hoppas med solen kommer snart =)
    ja hon har ju så himla fina grejer... blir helt kär i dom =)
    jo nog ska solkrämen med.. annars bränner jag nog ihjäl mig =)
    kramar

    SvaraRadera
  2. tack för det =)
    fina kort förresten du lagt ut...
    måste nog ses sanrt tror jag... för jag saknar er =)

    SvaraRadera
  3. ja vi hade riktigt skoj, och tur med vädret med...så skönt =)
    kramar

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!