onsdag 18 februari 2009

Bus på vällskvisten!!!

På onsdagar brukar jag och barnen titta på arga snickaren.
Idag valde 2 att bada istället. Det var tjo och tjimm och glada miner hörde jag från badrummet.
Bad störsM gå in och be dem kliva ur och torka och börja borsta gaddar medans jag gick upp och lade sovande minstM i sängen. Sagt och gjort-men de glada hojten och skratten lät inte som tandbortsing och när störstM skulle borsta tänderna så hör jag "Mamma veeet du vad de gör?"
Jag: "Vill inte veta!!!"

De 2 grabbsen hade uppskattningsvis hävt ut ett _antal_ liter vatten på golvet och åkte som sälar runt på klinkergolvet-vi har stort badrum-så det var imma på fönster och speglar och ALLT i hela badrummet var blött!
Föst blev jag lite putt men sen kom jag på att det var ju rätt roligt.....Tror Ni det ingår i hemförsäkringen: Vattenskada pga säl-lek av barn på golvet.

Tål att undersöka!

StörstaM har tittat på sin "livslevande" kusin på bilden vi fick och hon tycker nog att det är den sötaste bäbis hon sett, rätt lik sin mamma. StörstaM skulle vilja ha fler syskon fast där har jag lagt in ett veto.
Slapp jag tvätta och städa så visst, men nu slipper jag inte det.

Kram och natti på Er!

2 kommentarer:

  1. Nej jag har inte vart dit, dansade och träffade lars går, så jag hann inte. Men Mamma och Pappa var dit, han var så söt sa dom =) Ska kanske dit idag och kolla på han =)

    Haha, ja nu får du allt sola lite så du kommer ifatt mej ;)

    Puss och kram vacker dam =)

    SvaraRadera
  2. Ja det är lars jag brukar träffa, fast har vart ett uppehåll, men nu ses vi igen. Får se vad som händer.. =) Jadå, vi ska ha det förbaskat roligt :P

    Puss och Kraaam =) <3

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!