onsdag 20 maj 2009

"Jag har en plan timad in i minsta detalj..."

...utrycks om min dotter slängde sig med när hon igår gick in i rollen som Charles Ingvar Jönsson när hon var med i ett uppträdande på skolans trivselkväll igår. Efterso den var obligatorisk så är barnen lediga idag och tur att vi har sol här då!

Lägger inga bilder på Jönssonligan eftersom jag inte vet vad de andra barnen känner för att bli lagda på min blogg. Däremot lägger jag in en snutt på vår trapp. Frågan är skall tappen målas eller slipas lite till?



Kom igen nu och rösta ni som kikar in här-hjälp mig!! Jag vet varken ut eller in.
Det går bra att rösta anonymt.

Vad funderar du på idag då?

Pussen kramen och klappen.

7 kommentarer:

  1. målas målas målas =)
    haha
    tack för detom bloggen, är så satans svårt att greja själv, men jag försöke haha
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. Slipas Slipas Slipas! :P
    Ger ett gammeldags och fint intryck tycker jag =)

    pussen och kramen

    SvaraRadera
  3. Ja jag skulle nog ha den som den ser ut nu. Men jag är ju som jag är=)Gammalt,slitet och charmigt...

    SvaraRadera
  4. Måla den vita delen bara. Slip liten och lägg på linolja på den bruna delen.

    SvaraRadera
  5. Jasså hörde du det? :P
    Jojag vet, brukar nästan aldrig vara uppe den tiden på dygnet i vanliga fall, men hade vart vi Madicken och kikat på film så då blev det så bara :P
    Haha jodå den sömnen behövs det nog mera av :P

    Då ska jag lägga ut smyckena sen så du får se dom =)

    Puss och kram

    SvaraRadera
  6. det är vita bokstäver, dom finn ju på mass ställen, men dom är lite för stora för yllan jag vill ha dom på...
    det var öppet. kollade detigår så vi va säkra =) gyud va fint det är där... herregud, blir ju helt till mig =)
    puss och kram

    SvaraRadera
  7. Ja det var kanonkul faktiskt =)
    Tack så mycket för det =)

    Va du uppe HALV FEM IMORSE och satt vid datan?!:o
    Ojoj :P

    Puss och nyp i stjärten

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!