onsdag 21 januari 2009

En kort kärlekshistoria!

Ja, jag var ute i snön och lekte med alla barnen och kompisar igår och vi gillade det faktiskt riktigt mycket...Men idag...är våra konstverk ett minne blott.
Genast börjar mitt "mindre tycka om vintern" göra sig påminnd och drömmar om våren börjar komma.
Grönt som börjar spira och liv som vill blomma ut! Både växtlighet och själar längtar efter solens varma strålar....fast jag vet inte om min _kropp_ längtar på utsidan-mer insidan-för kroppen är rätt skabbig ....vet inte om den vill visa i några skarpa solstrålar direkt!??!
Fårse om jag längtar till solen så mycket att jag kan ta tag i det!?

Stooor och myyysig!

FORTET vi tillverkade med hjälp av hink! En stooor halvmåne som var den snyggaste fortet jag gjort-som idag rasat ...*suck*...det som var så skojj!
På förmiddagen så var jag på Åhlens och fyndade lite, halva reapriset!
Vi får se vad vi hittar på senare idag. Nu är det grabbatag med äldsta killens 2 kompisar som spelar Eyetoy och dessemellan diggar de The Poodles på rummet. Själv roar jag mig undertiden kungligt med-tvätten-bilder på den? NEJ jag tror inte det va!
Nu skall jag ta hand om den trötta skolflickan! *kärlek*
Kram!


2 kommentarer:

  1. Hej Sis =)
    Jo vi kommer att ha en "show" fast det blir i slutet av terminen, minst en i Ludvika, och en eller två i borlänge. Vad kul att hon börjat dansa, går i släkten, trevligt trevligt =)
    Kramar Sara

    SvaraRadera
  2. härligt =) så nu får du en kommentar =) jag jobbar tyvärr kväll i morgon... men gärna en annan dag...
    kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!