tisdag 20 januari 2009

Snön faller idag...

Ok, jag sticker inte under stol med att jag inte gillar vintern. Jag gillar sommar och varma vindar och långa dagar med barnen vid stranden.
Men idag känns det avlägset...

Vi hittade TYGET igår, som grabbarna skall ha på rummet sitt. Smaken deras är ingen budgetsmak direkt. "Träden" på Åhlens resulterade i en 1000 spänn fattigare mami. Men de var överens och tyget var snyggt och det kommer ínte gå ur tiden i första taget. MEN det fanns inte de vajrar jag hade hoppats på att få tag i här hemma så vi måste införskaffa dem på IKEA så-det dröjjer innan det kommer "färdig" bilder på deras rum.

Vi hade strömavbrott idag-så vi klädde på oss kl 9 och gick ut i snön. Barnen busade och jag städade ur bilen-välbehövligt.

Nu skall jag gå ut igen och trotsa min vinterfobi, kanhända jag kan bli botad??

Mannen och jag!

Åhh vad jag
Älskar
den mannen!
Trodde inte jag skulle få ngn
som du!


..du får nog VICKA lite på huvudet!



Här ett minne från sensommaren då jag tillverkade lite prylar i mossa och hönsnät. Ett hjärta som jag räddade häromdagen när det var "vår", nu ligger den bredvid vår provisoriska trapp
och påminner om sommartider.


Förlåtmig skogen-visste inte när jag tillverkade dessa grejjer att mossa är
fridlyst!!!


Hoppas det kommer att bli en trevlig dag!




KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en komentar!