söndag 18 januari 2009

Ny dag nya tag!

Så, jag avslutade igår mitt målar projekt. Nu är det bara 2 lister och 4 klossar som skall snickras dit runt förnstret och lite vitt på dem så är det klart! Målningen dvs.
Så är det inredningen kvar. Letar efter ett tyg som skall bli till draperier under snedtaket för att ge grabbarna avskildhet. En läser gärna på kvällen med lampa och en har gärna mörkret mörkt.
Men det är inte lätt att hitta ngt som passar herrarna.
Jag har kollat:
Kid
Hemtex
Åhlens Kupolen
Nisses
Jysk
Stoff & Stil...

Så idag bär det av till Åhlens i Ludvika och den lokala "textilaffären" Hema där kanske jag kan hitta ngt??*hoppas*

Kaffe avnjuts i denna stund och sedan är det dags att sätta fräs....

Kram Stina

1 kommentar:

  1. Hej hej. Jo det kommer vi att ha, men det blir nog i slutet av terminen, runt Maj någongång skulle jag tro. Jaså har hon det? Så skoj =)
    Kram kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!