lördag 17 januari 2009

Nya tag!

Jag är ingen tekniker såattsäga-mer en praktisk person. Så vi får se hur detta med bloggandet kommer att gå?

Så eftersom jag är så innibomben praktisk *hm* så ger jag mig ibland in i projekt, som nu jag mååålar och målar i grabbarnas lya. Funderar så bra när jag målar-meditation och grejja i ett-det är min melodi!


Nu när jag sparkat igång bloggandet igen skall jag ta minsringen och hämta nästminstingen från kompis.


Lägger in en bild på dagen då jag i år fick vårkänslor på riktigt...men så kom 15 minusgrader och lite lätt snö och blåste bort dem...*suck*...men det pirrade vackert innan det burdusa uppvaknandet.



Här fikar juveler av olika härkomst dagen då vi fick vårkänslor!!










Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en komentar!