lördag 4 april 2009

Dag 4 och gymmet...

..fast idag är det ingen träning. Igen träningpå en vecka förkyldningen håller i sig. Däremot så tog jag mannens arbetspass idag. Semester att sitta här i receptionen på gymmet får jag lov att säga.
Det kommer mycket folk som vill prata lite om dittan och dattan. Mycket "matprat"-"hur blir jag av med magen" och övrigt prat.

Idag ligger Svenska lantchips högt på "sugenlistan".

Just nu är det lite lugnt här i receptionen-alla svettas i gymmet! Får se om jag får ngt sällskap snart.

Näst största M är förväntansfull-han ska få åka och angla med morfar imorgon! Minst M är ute och far med farmor idag. Shopping i Borlänge-hon har det nog bra med dem.
...älskar min familj!

Kramelikram på Er!

Vad har Ni för Er idag då??

6 kommentarer:

  1. Morfar säger att han kommer innan elva imorgon och hämtar upp Max, så anglar de från tolv tills Max är nöjd =)

    Jag pysslar med lite utav det mesta, decoupage, pärlor (Halsband,armband,ringar mm) och målar lite, målade en hylla vit igår som jag ska deckorera, sen decoupagade jag lite också =)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad jag gör i detta fina väder??=) Sitter i solen...efter en stund i Blge...
    Vad är det för liten kur som du kör?
    Hoppas det är bra med er?
    Måste ta mig till kuskbacksvägen någon dag=9
    Hälsa hela högen..
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Trevligt med en liten pratstund igår =) ses när jag kommer hem, om jag överlever =)
    puss och kram

    SvaraRadera
  4. Haha, "Minstingen, Mellersta, Största" :P
    Jodå lekledare passar mej fint, min största talang :P Säg bara till när ni tänkt ha den lilla tillställningen =) Vore trevligt.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. ja jag ska försöka komma hem välbehållen och med armar och ben i behåll =) haha...
    men usch, nu är jag nervös... men men... det går... kommer va så stolt när jag väl avklarat det...
    hörs senare i veckan när jag är på hemma plan igen... =)
    hälsa hela högen...
    puss&kram

    SvaraRadera
  6. ja det är sant =) men men, just nu känns det som att det skönaste vore att avboka allt, men jag ska åka och flyga med ett leende =)
    puss&kram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!