fredag 17 april 2009

Kalaslov!?!


Detta påsklovet har nästan varit ett kalas från början till slut känns det som. Kompisar godis och sena filmkvällar hela veckan lång.

Men idag har det varit kalas på riktigt. Jag och min vän M hyrde Harnässportstuga och kalasade loss 15 barn och några kaffe och pratsugna mammor och en mormor och en gammelmormor.


Så det har ätits korv och fika, godis och lekts dansstop, burken, biljard sprungits och skrämmts livet ur alla vuxna med att kleta ner sig med en upphittad bingoturspenna i rött och lura i min V att det var blod på riktigt så han i vild PANIK sprang in och jagade upp och ut oss kvinnor!!!


Det tog nog 20 minuter innan hjärtana slutade slå dubbla slag och vi kunde sansa oss till kaffekopparna igen-efter det att vi förstått att det var ett BUS!

Givetis glömde jag kameran hemma så inga bilder blev tagna av mig-klantmorsan!

Men kul har vi haft!

Nu är vi trötta och barnen tittar på Kalle och Chokladfabriken.

Vad gör Ni en fredagkväll?

Puss och Kram!

7 kommentarer:

  1. Min Fredagkväll bestod av att vara ute i skogen på nån typ av tillställning =D

    Kramar på dej =)

    SvaraRadera
  2. hej hej Stina! trevlig blogg är in och läser den då och då :)!

    SvaraRadera
  3. jajjemen! det är bra! pluggar nuförtiden. Men idag har jag ledigt. Snart sommar iaf! Hoppas du mår bra också!

    SvaraRadera
  4. ja skaffa en grill så kommer jag på studs :)
    puss och kram

    SvaraRadera
  5. Men förlåt då Miss PolisKvinna :P Haha nej han har porchen kvar, var bara det att han lurade i mig att det var en snygg porche cab -59a, sen när han visade mej den var det är jäkla traktor! Gissa om jag blev besviken :P Nej jga har inte kört någon sån :P

    Puss och Kram på dej =)

    SvaraRadera
  6. Haha typ, mitt ansikte såg nog ut som ett frågetecken :P
    Tack så mycket!
    Kramar på dej

    SvaraRadera
  7. Japp..hoppas bara att det håller i sig=)
    Pussåkram

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!