lördag 25 april 2009

Sollentuna tur och retur!

Igår var jag och maken t.o.r till Sollentuna och besökte en gymanläggning http://www.sollentunawellness.se/
Vi kikade lite på deras maskiner och provade lite.
Sen var vi på en liten indisk restaurang och åt lunch och så bar det hemöver igen-väl hemma rätt trött så till kvällsmat belv det "fuskmat" kebab med bröd, det var gott!
Tröttsamt att åka bil så långt tycker jag, det är som jag får panik av att det tar sån tid att köra-så jag kommer ju lätt upp i lite hastighet när inte barnen är med. Då hmmmar maken och tipsar om farthållaren...."det är dyrt med böter"....Ja, det är dyrt och onödigt-hastighetsbegränsningarna finns ju där för vårt bästa!

Härligt med en dag på tumanhand med min make!

Idag ska vi väl ha vanliga bestyr-hoppas på fint väder. Maken har faktiskt planer på att börja panela "framsidan" på huset!!
Ha det så gott alla.

Kramen!

1 kommentar:

  1. Vad trevligt med en liten tripp...åller med du visst är det lätt att komma upp i liite för höga hastigheter, Dock utan barn=)
    Kramar... VAd gör ni med saven?Dricker?

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!