onsdag 1 april 2009

Dag ett avklarad!

...och nu inne på dag 2...

Det går bra-jag saknar mina små "ritualer" bara. Macka till kaffe på förmiddagen och kanske en muffins eller kladdkaka. Liten macka när jag läser tidningen och ja...Kalorier som är överflödiga just nu!

Huden syns att den redan börjat märka av reningen, små plitor på kinden. Lite "seg" i huvudet men annars går det över förväntan.
På eftermiddagen är det dags för stallet med störst M-det tycker jag är roligt att följa henne på.
Tänk va enkelt det var med små barn. Man tog med dem dit man ville åka och de hade inte så mycket att säga till om. Nu har de åsikter, kompisar och aktiviteter och mindre bra dagar med dessutom.

Mina barn börjar bli så stora....

Nu är det dags för "lunch" shaken och så grejja lite. Minst M klagar på att hon har ont i magen.
Vad skall Ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en komentar!