onsdag 15 april 2009

Påsklov!


På störst M´s rum utspelar sig följande just nu:
Filtar och sänghimlar samt överkast fastnypta med klädnypor härochdär så hela rummet är som en stooor koja.
Där under sitte 6 ungar och sittar på Highschool Musical 3 och smaskar popcorn.
Ordningsmannen i mig skriiiiker-I säng med ungarna genast efter de städat upp röran, klockan är ju mycket!!!
Men den ömma modern i mig fick ta överhanden och myyysste när jag kikade på dem och tänkte:
Ni får väl sova på popcornen då-bara ni har roligt.
De är så söta-de är vänner allihop-syskon och kompisar.
Jag ska sätta mig och läsa lite-i lugn och ro.
Vad gör Ni när Ni får en lugn stund över?
Kramar Stina

2 kommentarer:

  1. Du är nog bara avis skulle jag tippa på :P fast idag blev det ingen tidig morgon, halv elva vaknade jag-fydå! Så.. du blir stor efter sommaren du, det är ju UNDER sommaren som man ska gå upp tidigt, när det är fint och ljust ute =)

    Lungt? Njaaaee, sova och ta det lungt kan man väl göra när man blir gammal ;)

    Ja tack! En kick där bak skulle nog behövas för det där satans pluggandets skull.. =(
    Och pysslning vill jag ha snart!!! :D
    Kramar på dej

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!