tisdag 9 juni 2009

...

Jag beställde ett par bokstäver till grabbarnas rum, M & V hos en tjejj som heter Ida och har en blogg som heterhttp://drommaromvittochshabby.blogspot.com/ . Hon brukar göra sina bokstäver vita men jag ville ha tvärtom till grabbarnas. Eftersom jag inte kommit till butiken där jag kan köpa min högt önskade kontursåg så jag kunde göra mina egna bokstäver så anlitade jag Ida. Alltså, bilden är KATASTROFAL, tagen med mobilen i dåligt ljus men familjens digitalkamera är i Turkiet med störst M och hennes pappa-så jag får hålla tillgodo. (Åhhh vi saknar dig störst M)
Ida missupfattade min beställning lite och gjorde mig ett rasande snyggt W-men det är ju V som gäller så jag fick ta med W ut i verkstaden och såga till det och måla lite så blev det som jag ville!

Nu ska vil hela familjen utom störst M dra oss ner mot sjön med metspön som sällskap-hoppas det nappar hörrni.

Vad gör Ni en vacker kväll som denna?

Kram!

2 kommentarer:

  1. tjusfullt :)
    hitta hjärtarna på idé&inspiration... endast 25 kronor... billigt och bra =) i like :)
    kramen

    SvaraRadera
  2. Hejsan Stina!
    Men missade jag så på din beställning, förlåt mig=( Det hade bara varit att säga till, jag hade genast gjort ett nytt. V är inte speciellt svårt att göra. Nu ser din lösning jättefin ut men hojta bara om du vill ha ett nytt. Det bjuder jag såklart på. Tack för din kommentar hos mig. Det var många tänkvärda ord och jag tror att jag är rätt duktig på att trycka ner mig själv precis som många andra tjejer är.

    Hör av dig angående bokstaven.
    Kram Ida

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!