söndag 28 juni 2009

Man måste älska...


...vädret vi fått!


Jag njuter i fulla drag och när jag tycker det är för varmt så påminner jag migsjälv om novemberregnigagrådödtristadagar, och då blir jag genast på bra humör igen.

Just för tillfället löste jag av maken på gymmet, han tog barnen till "sligen" ett bad.


Jag själv har tittat på när barnen har badat hela dagen, jag placerad i/på gummibåt på vattnet för att komma riktigt i solen. Vihar haft gumibåts race, barnen har gjort "Robinsson 2009" tävlingar som att stå på en stock längst och sånna saker-härligt att se dem och bara njuta av att jag är dedär 4 OLIKA men LIKA individernas mamma!

Och tänk vad roligt de kan ha tillsammans!?


Jag låser igen här vid 19 och då skall jag fara till Willys och inhandla lite mat. I kväll tänkte jag att vi skulle ha lite Italiensk buffe, jag ville passa på att vara lite nostalgisk i värmen och tänka tillbaks på Italienresan i Maj. Så, det blir parmaskinka, grönsaker, ost(fast istället för parmesan så kör jag faktiskt "VB")melooooner och lite kryddiga korvar, det blir nog gott.


Vad äter Ni till kvällen en sånhär varm dag?


Kram


2 kommentarer:

  1. blir tyvärr ombesiktning =( men men...
    jo jag ar försökt med det, men får det inte att funka... det enda jag får till är den räknaren jag har nu... men men den får duga ett tag...
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. jadu, jag blir alldeles matt på dessa bilar, men det där, det va nästan droppen för att råka köra i sjön med bilen =)

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!