onsdag 17 juni 2009

Sitter inne.....


Denna underbara kväll som ser ut att bli den sista för imorgon kommer regnet....igen.


Men, jag sitter inne på "firman" och är allmänt snurrig i huvudet-idag tror jag att jag har fått alzheimers på riktigt-eller kanske ADHD, en diagnos jag fick ställd av en av medlemmarna här på bygget. Hoppas de kan ta mig med en nypa salt?!


Det är en trogen skara människor som kämpar sig hit för att svettas och hålla sig i god form och de är på ett bra humör som smittar av sig rejält, man är sällan på dåligt humör när man går härifrån. Men det är ju som semester för mig att komma hit!

Trött men glad när man låster eftersig när klockan närmar sig mittinatten!
Hur trivs Du på jobbet?
Kram

1 kommentar:

  1. haha nej du, bara fram bena som gör ont ;)
    haha, nej men seriöstså är det faktiskt så, hoppas det blir bättre med domnya skorna...

    kramar och puss

    SvaraRadera

Trevligt med en komentar!