måndag 8 juni 2009

Vackert väder!

Helgen har bara svischat förbi, störst M har åkt med sin pappa till Turkiet i en vecka och där har hon det varmt och skönt. Jag har snickrat lite och målat lite och framförallt varit ut till min far och där fanns även 2 systrar+en systerson att träffa, som vanligt hade pappas fru bakat smaskigheter som vi fick smaka.
Minsta syrran har tagit studenten-jag förstår det inte.....som jag sagt många gånger.

När solen skiner som den gör idag blir jag helt ambivalent-VAD ska jag passa på att göra när vädret är så fint?
En sak är säker, tvätten kommer att hängas ut och bli väldoftande och slät!
Sen får vi se om det kan bli någontig planterat i pallkragarna, men tills vi får veta det så lägger jag in en bild som gör att jag deltar i en tävling om ett presentkort på 250 hos Vita Novum här i staden.

Där finns det mycket fint att se och önska.

Vad önskar du dig, förutom en härlig dag?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en komentar!